juni 14, 2007

dierentuin de laatste


Kijk, dit is wat ik vind het lelijkste dier op aarde.
Ik weet het, hij kan er ook niks aan doen, maar die enorm grote kop met die kwabbel onder zijn kin en die dunne pootjes, die helemaal niet bij het lichaam passen, nee niet mooi.
Ik denk dat hij bij het uitdelen van de lichaamsdelen helemaal achteraan heeft gestaan en alle resten moest nemen.
.

Nee, geef mij maar een giraffe.
Lekker bekkie en heeele lieve ogen.
.


Of deze beer.....
Prachtig toch hoe hij aan het zwemmen is.

Maar ja, dan heb je ook nog dit soort.
Waarom die vrij rond mogen lopen, ik zou het niet weten.
.



Als laatste foto nog de EHBO post waar Els werkt, in het nieuwe gedeelte van de dierentuin.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

duh.....tsssssssssss ....pffffffffffffffff nou ik ben die mooie ELAND an 't troosten , voer ik daar mijn pinda's wel an !!
zootje ogeregeld op die stoel en bank mag toch niet .......whahahahahahahahahaha!!!
was een mooie serie !!
groetjes lenie ;))

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Jammer dat dit al weer de laatste van de serie is, ik was nog lang niet uitgekeken!

Mooie foto's Chris! Hahaha...zag jullie reacties op vorige log; ere wie ere toekomt!

Die Koekeloeres die waren er de laatste keer dat ik er was nog niet! Liep dat daar echt vrij rond? Was dat niet gevaarlijk Mieke? Hoewel ze hebben de Koekeloeres hier wel goed gedresseerd zie ik, ze zitten keurig op een bankje, maar toch.... je weet maar nooit! Ze vertonen soms zo'n onvoorspelbaar gedrag he?

Mag ik jullie hartelijk danken voor deze ontzettend leuke "dierentuin-serie"?
Ik heb genoten!!

Groetjes,
beuzeblaadje
(kan ik het dan noooooit eens bij een paar regeltjes laten?

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoop dat de reactie balk het nu wel doet, zit me gek te tikken, maar kreng wil maar niet van het scherm af, nog maar es promberen..
In ieder geval was het een hele leuke serie ove de dierentuin, vooral die mensapen op dat bankje, een blik voor het oog, je zou ze zo nootjes voeren......
Leuke foto's hoor, en lieve dieren,,,,die eigenlijk vrij horen te zijn, maar ja dat gaat al lang niet meer..
knuf van leentje

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind de eland helemaal niet het lelijkste dier wat er is! Er zijn genoeg andere dieren die nog veel lelijker zijn, bijvoorbeeld de krokodil! Spuuglelijk!

Groetjes, Arianne

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Miek
Eigenlijk vind ik niet een dier(of mens lelijk en dat meen ik echt, alles en iedereen heeht wel wat! Fijne avond! Betty

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De giraffe's zijn idd heel mooi.
maar ook de neushoorns vind ik rare beesten hoor.
Gelukkig dat de beer aan het zwemmen was, de laatste keer dat ik er was, liep hij dagen heen en weer op 3 mtr afstand zo zielig..
Was niet om aan te zien, zo triest, kwam van de stress zijn de oppasser.
leuke serie hoor van de dierentuin altijd gezellig om er heen te gaan.
Gezellige avond en groetjes.
Tiny

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt het lelijkste dier mooi gekiekt. De beer heb ik niet zien zwemmen toen ik er was. Het arme beest liep steeds maar heen en weer. Leuk om hem te zien zwemmen.

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ze zijn inderdaad niet echt mooi maar toch hebben ze wel wat. Heb je wel eens een zeekoe gezien dat vind ik ook vreslijke beesten om te zien daar zit nou niks moois aan ze zijn alleen erg lachwekkend van die logge domme dieren hihihi.
Dat stel op dat bankje ja waarom hebben ze die nou los gelaten hihihi

Groetjes en jammer dat het de laatste van de serie was

donderdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nee Mieke hij is niet lelijk (hihi),onze Kenwood,heb je zijn spieren al gezien .Elanden zijn prachtige dieren.
En de beren...die zijn weer rustig hoor,de stress was maar tijdelijk.
kus, els

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je schitterende foto's geplaatst van de Emmer Zoo. Het is idd een schitterend park.

groetjes HPtje

maandag, juni 18, 2007  

Een reactie posten

<< Home