juni 11, 2007

dierentuin 2


We zijn in het nieuwe gedeelte bij de pinquinen begonnen.
Deze was aan het broeden en had het lekker warm.
.


In het water zijn ze blitssnel, ze schieten je zo voorbij.
.

Els aan het fotograveren.
Els en Chris hebben de hele dag gefotograveerd.
Egbert heeft mijn rolstoel geschoven.
Jaaaa Els, ik weet het, jij ook tussendoor.:))
.

Els kon er niet genoeg van krijgen.
Eindelijk kon ze zelf eens foto's maken.
Anders moet ze altijd werken als ze in de dierentuin is.
.

Pffffff even uitrusten hoor.
.
Morgen nog meer.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk he die dierentuin wij zijn er van de zomer nog geweest.
Hoop dat ik nu wel mijn mailtje op je log kan zetten van de week lukte het me niet

maandag, juni 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je bent dus ook in het nieuwe gedeelte geweest. Het intieme van de oude dierentuin vind je hier denk ik niet terug.

maandag, juni 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind de pinguïns altijd van die grappige beesten... hoe ze voorthobbelen! Volgens mij hebben jullie het heel gezellig gehad als ik de foto's zo zie. (ik heb ook even je vorige logje bijgelezen!).

Ik ben zelf nog nooit in Emmen geweest, hebben ze daar ook aapjes? Want ik zie geen aapjesfoto's. Zelf vind ik de stokstaartjes altijd geweldig!

Groetjes, Arianne

maandag, juni 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto's Mieke!
Gaaf dat je steeds vaker "echte" foto's plaatst, hoewel.....je plaatjes zijn ook altijd leuk hoor!
Ziet er gezellig uit dat "dagje dierentuin" en volgens mij lijken de zusters behoorlijk op elkaar!!
Als jullie maar plezier hebben gehad en dat spat er wel af!

Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, juni 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ziet er goed uit !!
leuke apies hebben ze er hé !!!
whahahahahahahahahahaha
fijne avond meis !!

maandag, juni 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke dit geloof je toch niet ,
gebeurde recht voor mijn neus ..
vanuit mijn stoel op de hangplek;))

dinsdag, juni 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik had natuurlijk al heel wat foto's gezien van Chris, maar het ziet er zooo gezellig uit. Heerlijk hoor als je het samen zo fijn kan hebben.
xxx

dinsdag, juni 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mooie serie. zag dat het in Emmen was, ik woon er :-)
Ben er laatst ook geweest en je kan er mooie foto's maken, de vindertuin is heel mooi, maar ik ben er ook uit geggaan hoor zo warm. pff.
Je hebt een mooie serie gemaakt en zo tezien veel lol gehad ...zeker met het bordje niet voederen haahh
groetjes Tiny

dinsdag, juni 12, 2007  

Een reactie posten

<< Home