december 04, 2006

Het leven van een kat.

Na een heerlijk nachtje slapen, Staat mijn baasje op en word ik ook wakker.
Samen gaan we naar de badkamer.
Eerst even naar de WC en dan,

gaan we ons heerlijk wassen.

Baasje onder de douce en ik in de wasbak.

Dan krijg ik eindelijk iets te eten,

Ik heb echt honger hoor.

Maar het baasje mag ook wel eens iets anders kopen zeg.

Iedere dag hetzelfde voer.

Wat dacht je van een lekker visje of zo?

Als ik gegeten heb, mag ik naar buiten.

De hond van de buren en ik zijn hele dikke vrienden.

Tussendoor nog een schoonheids slaapje.

Heb er gelijk een lekker geurtje bij.

's Avonds krijg ik nog eens eten en laat gelijk mijn baasje zien hoeveel ik van hem hou.

Na het avond eten, komt het mooiste van de hele dag.

Drie mooie poezen staan bij mij voor de deur.

Ze vragen of ik mee kom de omgeving verkennen.

Zeg dan maar eens nee, bij drie zulke pracht wijven.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo die zijn binnen, leuke animatiestrip is het geworden, met genoegen gelezen, en ikheb heel lang moeten wachten voor je sit open ging, dus vor TAO maar gelijk even een antwoord::::zo Leentje steek die wijsheid maar diep in je zak en haal er steeds maar eentje uit wanneer het nodig is, altijd dus.
knuf van leenthe

dinsdag, december 05, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Onze Bink moet nog wel een poosje wachten voordat er drie mooie teefjes voor de deur staan maar hij groeit voorspoedig en wordt al een hele BINK.

donderdag, december 07, 2006  

Een reactie posten

<< Home