november 22, 2006

Regendruppels




RITME VAN DE REGEN Rob de Nijs

-

Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam,

't ritme van de eenzaamheid

Die regen zegt wij waren zo gelukkig saam,

maar nu is dat verleden tijd

-

De regen valt bij stromen, 't is een trieste dag

want je liet staan me alleen

Ik ken nu de betekenis van tegenslag,

omdat je met m'n hart verdween

-

Kom vertel me regen, regen wat je doet

Zeg, maak je 't tussen ons toch weer een beetje goed

'k Heb niks aan een ander, want ik hou alleen van haar.

-

De regen valt bij stromen, 't is een trieste dag,

Want je liet me staan alleen

Ik ken nu de betekenis van tegenslag,

omdat je met m'n hart verdween.

-

Kom vertel me regen, regen wat ik voel,

O, maak haar hartje vurig want ze is zo koel

O, vraag, beste regen aan de zon hoe of je dat doet

-

Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam,

't ritme van de eenzaamheid

Die regen zegt wij waren zo gelukkig saam,

maar dat is nu verleden tijd!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

O,neeeeeeeee he,begin je op de site ook al te zingen....oordoppies!!!!!
xxxels

woensdag, november 22, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Lekker dan, is het hier eindelijk effe droog begin jij de boel daar weer lekker op te stoken....Ben blij dat je hier niet te horen bent, ik haat die de Nijs ( lijkt teveel op mijn zwager en die heb ik nooit gemogen dat zal het zijn)\Die spreuken van hieronder zijn erg mooi en indrukwekkend trouwens...
Groetjes en liefs van leentje

woensdag, november 22, 2006  
Blogger mieke said...

Hahahahaha
Els, hoor je me dan niet?

Leeny, blij dat het jouw zwager is en niet de mijne.

Ik zit hier wel weer te schudden van het lachen!!!

woensdag, november 22, 2006  

Een reactie posten

<< Home