april 12, 2006

Visite

Omdat de pc een paar dagen kapot was, kon ik natuurlijk niet schrijven. En hoera hij doet het weer.
Afgelopen maandag, wilden Joop, Nel, Tineke en Maaike ons bezoeken. Eindelijk zou ik Maaike eens zien.
Door mijn ziekte vorig jaar en door een dokters bezoek vorige maand, moest ik het iedere keer afzeggen.
En nu, ja ze komen maandag. Zondag avond was er telefoon. Nel was eraan. Ik dacht nee he, niet weer eens afzeggen. Het mag niet gebeuren hoor, ik mag de kleine meid niet zien. Maar, Nel belde alleen op om te zeggen dat hun auto kapot was en ze daarom later kwamen omdat Tineke hun eerst op moest halen.
En ja hoor, zo om 11.30 uur waren ze er gelukkig.
Ik had namelijk erg in de rats gezeten, omdat ik dacht, ze mogen hier niet komen. Iedere keer is er wat anders. En nu was ik bang voor een ongeluk of zo. Ja, zo ben ik nu eenmaal. Altijd in zorgen dat anderen niks gebeurt.
Maar ze waren er. En wat een lekker ding is Maaike, zo lief . Nel vind dat ze op mij lijkt in haar doen en laten.
Nou toen heb ik Tineke maar gefeliciteerd want dan krijgt ze een heel makkelijk kind om op te voeden. Hahahahaha.
Het was een heeeeeeel gezellige dag. Wel erg druk natuurlijk. ik was s avonds ook echt kapot toen ze weer weg waren, maar ik had het niet willen missen.
Heel erg bedankt voor de mooie dag jullie vier.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jullie ook bedankt want wij vonden het ook super gezellig. Ik vind het nog steeds leuk om terug te denken aan hoe snel Maaike op haar gemak was en hoe ze met Chris zat te kroelen. Zegt een hoop over jullie!!!! Kus, Tineke

woensdag, april 12, 2006  
Anonymous Anoniem said...

hahaha mieke nu heb je er al 2 die op je lijken .
wat een lieverd is maaike he ,ben blij dat je haar niet "opgevreten hebt". els

woensdag, april 12, 2006  

Een reactie posten

<< Home