april 06, 2006

Boodschappen

We waren vanmorgen boodschappen doen. Eerst bij de Aldi en toen bij de Lydl.
Nou ik geloof dat ik in de toekomst mijn boodschappen alleen kan doen.
Er is niemand meer die met me mee wil. Ma Greiner weigert zich en sinds vanmorgen Chris ook.
En hoe komt dat?
Ik ken door mijn werk bij K&K een heleboel mensen hier in de stad.
En omdat ik altijd open sta voor andere mensen en altijd wel bereid ben voor een praatje, weten de mensen dat ook.
En er zijn een heleboel mensen die weten dat ik kanker heb.
Dus..........ik word door iedereen aangehouden en gevraagd, Mieke hoe is het?
Ik vind dat best wel mooi maar ik kan me vooratellen dat het voor de mensen die bij me zijn niet zo leuk is om er naast te staan en maar wachten tot ik klaar ben met kletsen.
Nou ja dan moet ik maar alleen boodschappen doen.
Maar het is ook echt waar hoor, overal waar ik kom tref ik mensen die ik ken.
Het is zelfs al 2 keer in een restaurant op de autobaan gebeurd. Zit je aan een tafeltje en drink je je koffie en dan hoor je ineens hallo Mieke.
Best gezellig hoor (voor mij).

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je zou je natuurlijk kunnen vermommen.
Joop

donderdag, april 06, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Ach Mieke! Je weettoch hoe ik ben of niet? Een grote bek maar een klein hartje. Ik kom de volgende keren wel weer mee hoor. Trouwens, er moet toch een zijn die op het geld-uitgeven moet letten? Jij hebt het altijd zo druk met kletsen. Chris

donderdag, april 06, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Niets van aantrekken hoor dat Chris gaat opletten. Geld is er om uit te geven anders moet je het opeten en dat is heel droog. Joop

vrijdag, april 07, 2006  

Een reactie posten

<< Home