april 09, 2006

Computer

Ik wil het nu eens over de computer hebben.
Het heeft voor en nadelen.
Nadeel is, dat je er heel snel verslaafd van kan worden.
Ik niet hoor, nee ik niet.
Ik zit niet iedere dag aan dat ding.
Ik zit ook niet in een katten forum waar ik altijd op kijken moet.
Nee ik niet.
Het voordeel is, Ik heb nog nooit zoveel kontakt met de familie gehad.
Sinds we een pc hebben, msn ik dagelijks met Els en er gaan wekelijks wel een paar mails over en weer naar Joop en Nel.
Ook met Tineke sta ik sindsdien in verbinding.
Hartstikke leuk en fijn omdat de familie nu weer een beetje dichter bijelkaar is.
Maar verslaafd? Welnee.
Wij niet he familie???????

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha, nee hoor, het is gewoon heeeeeeeeeel toevallig dat ik zo af en toe even op je site kijk ;-) en het is verder helemaal niet raar om ieder half uur je mail te checken enzo. Dikke zoen, TIneke

zondag, april 09, 2006  

Een reactie posten

<< Home