juni 10, 2009

voorlopig laatste logje

Lieve webbies en bloggers.
Ik wil jullie eerst even bedanken voor
het medeleven en steun geven. Helaas heeft
Mieke in het ziekenhuis geen internet.

Nog gaat het redelijk met Mieke. Maar dat
moet ook want er staat nog heel wat
te wachten.

Ik weet niet of ik de kracht opbreng om jullie
op de hoogte te houden. Bovendien vind ik
dat, wat nu plaats vindt tè privè om alles
op het internet te zetten.

Misschien vinden jullie het niet eerlijk, wat
ik me wel voorstellen kan. Maar toch...

Onze ogen zijn gericht op de dingen die nu
op ons, zowel Mieke als ook mij, af komt.
Te ver in de toekomst kijken doen we niet. Maar
de hoop opgeven ook niet.
Fijn te weten dat we in jullie`s gedachten
zijn. Het is een hele steun.
Bedankt.
Chris

23 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Chris, ik vind het heel begrijpelijk hoor. En voor die het niet begrijpen is dat jammer dan.
Jullie zelf gaan voor alles nu.

Liefs en heel veel sterkte

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous Wenz said...

Lieve Chris, ik begrijp het helemaal en volkomen. Neem vooral lekker jullie privacy, er gebeurt zoveel, en niet alels hoeft op het web geslingerd te worden. Daarnaast heb jij je handen vol aan naast Mieke staan, voel je vooral niet verplicht om hier te loggen. Natuurlijk is het heel erg fijn om hier te lezen hoe het jullie vergaat, maar het is even zo fijn te weten dat jullie aandacht nu 100% naar Mieke gaat.

Een ontzettend dikke knuffel voor Mieke, alle goeds en voorspoed en beterschap en kracht en gezondheid gewenst, en heel erg veel succes en sterkte voor jullie. Wanneer er weer ruimte voor is, dan zien we jullie wel weer online verschijnen!

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Chris je hoeft je op geen enkele manier te verontschuldigen.
Ik begrijp je volkomen.
Als je hulp en/of steun nodig hebt je weet hoe je ons kunt bereiken.
Heel veel sterkte toegewenst.
Doe zelf ook voorzichtig aan en blijf, hoe moeilijk soms ook, geloven in een goede afloop en heb vertouwen in de artsen.
Onze gedachten zijn bij jullie.
Heel veel liefs toegewenst.

Jan.

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous penseel said...

heel erg veel moed en kracht
blijf vertrouwen houden
we denken aan jullie ook hoor
groet

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous Elmar said...

Lieve Mieke en Chris, ik neem jullie niets kwalijk, en kan me goed voorstellen dat jullie niet alles hier willen neerzetten. Bovendien hebben jullie nu je energie hard nodig voor iets heel anders. Natuurlijk blijven we graag op de hoogte van jullie wel en wee, maar niet ten koste van....
Dus voel je niet bezwaard en richten jullie je maar geheel op de gezondheid van Mieke. Jullie blijven in mijn gedachten, en hopelijk zijn de volgende berichten, goede berichten afkomstig van jouw of van Mieke zelf.
groetjes en heel veel sterkte,
Elmar

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Niet eerlijk, kom op zeg, het is jullie leven en ook jullie regels. Dus daar gaan we het niet over hebben.

Wil je wel Mieke heel veel sterkte wensen en in gedachte zijn we bij haar. Ik heb het je al eerder verteld... voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte. Ik vind het knap dat je zo´n goede steun bent voor haar.

Love As Always
Di Mario

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jullie heel veel liefs en warmte samen.
Lieve groetjes da dag

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous ~~Seraka~~ said...

weten dat we met jullie meeleven is alles wat we willen
steunen!
als er nieuws is wat je wilt delen
horen we het snel genoeg
sterkte!!!

woensdag, juni 10, 2009  
Blogger Vedat said...

Chris, je hebt helemaal gelijk. Heel veel sterkte allebei.

woensdag, juni 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke en Chris, heel begrijpelijk het zal moeilijk genoeg zijn. Veel groeten en liefs voor jullie allen. Anne

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous thea said...

Groot gelijk, dat je niet alles op internet zet. Weet dat ik aan jullie denk en jullie alle goeds wens samen.

donderdag, juni 11, 2009  
Blogger amy said...

chris na je reactie bij mij hield ik het al niet droog
en nu hier te lezen, je emotie dringt diep door
ik zou willen dat ik meer voor jullie kon doen maar, voor nu kan ik alleen zeggen dat jullie blivend in mijn gedachten zijn...
heel veel sterkt lieve schatten
dikke kus

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous plato said...

Chris, wie dit niet begrijpt, die snapt het leven niet. Ik wens jou en Mieke de komende tijd heel veel sterkte. Hopelijk komt alles goed.

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte voor jullie beide!!
Liefs:Wilma.

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Chris en Mieke, ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

En Mieke......leuk dat je langs kwam.

Liefs Thea

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous Marielle said...

Heel veel sterkte en hou vol !!
Maak het koppie zo klein mogelijk, alleen het belangrijkste hoeft er nu maar in te passen !

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Ik snap het volkomen.
Ik wil jullie beiden alle sterkte en kracht toewensen om hier door heen te komen!

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Dat is toch heel begrijpelijk Chris. Nogmaals, heel veel sterkte allebei.

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous marjolein said...

Ik wens jullie het allerbeste toe.
En je/jullie gezondheidstoestand is belangrijker dan nieuwtjes en weetjes
En hou je/jullie haaks
Dikke knuf

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Begrijp het heel goed Chris, want al je aandacht en energie heb je nu nodig voor Mieke. Ben zelf helaas "ervaringsdeskundige" en weet dat het zo vreselijk veel energie kost, zowel fysiek als geestelijk. Pas goed op jezelf en wens jullie samen heel veel kracht in de tijd die komt.
Groetjes

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Chris en Mieke,

Vind het een wijze beslissing van je om niet alles publiek te maken.
Het is beter om er samen doorheen te komen, het is niet makkelijk.
We waarderen jullie eerlijkheid en de beslissing.
We wensen jullie heel veel krachten en vertrouwen in de toekomst, we komen gewoon regelmatig even langs.
oma

donderdag, juni 11, 2009  
Anonymous Ank said...

Natuurlijk zet je niet alles op internet, heel begrijpelijk.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en zal aan jullie denken!

Liefs van Ank

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Nu begrijp ik pas je mail!
Maar hier ga ik niet eens op reageren hoor, het lijkt me alleen maar heel logisch dat je niet alles op internet zet. Bovendien heb je nu wel iets anders aan je hoofd dan loggers op de hoogte houden! Chris toch!! Je zou moeten weten dat we allemaal meeleven maar ook allemaal rustig afwachten.......
Jij hoeft er nu alleen maar te "zijn" voor Mieke, en dat ben je!!

Dikke knuffel,
beuzeblaadje

maandag, juni 15, 2009  

Een reactie posten

<< Home