juni 18, 2009

even...

Even een kort bericht over Mieke.
Het gaat,na 2-3 dagen hevige pijn,
weer iets "beter".De operatie is goed verlopen
en inmiddels heeft ze 2 dialyses achter
zich. Dit is voortaan een lastige "bijverschijnsel"
waar ze mee moet leren leven. Maar dat maakt niets
uit!
Zij is er nog en dat is het belangrijkste. We zullen er
mee moeten leven. En dat zal ik proberen waar
te maken. Nergens meer druk over maken, het mooiste
van de dag zien te plukken,
" Carpe Diem".
Mieke, je staat er niet alleen voor. Ik vecht met
je mee!


14 Comments:

Anonymous een Oldtimer said...

Ja Chris, samen vechten en overwinnen!
Jij bent voor Mieke nu de belangrijkste persoon om dit te kunnen waarmaken.

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous Bep said...

Pluk de dag en dat die voortaan anders zal zijn, moet wel heel moeilijk te aanvaarden zijn.
Mieke zal daar zelf ook voor vechten,juist omdat ze weet dat je heel veel van haar houd.
Doe Mieke de groeten stuur haar veel liefs vanuit Vianen.
Ps. Zou ik misschien het adres van Mieke kunnen krijgen zodat ik haar een kaart kan sturen.
Heb een mail op m'n log staan.
Hartelijke groeten Bep

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous Min said...

Ik ben af en toe hier een stille meelezer, met dank aan Plato, Oldtimer en zijn Ria.
Bij deze geef ik jullie even een virtueel steuntje in de rug.

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous Muzzzz said...

hallo Chris,

Net terug van vakantie zie ik dit nieuwe berichtje.
Ik heb jullie op mijn vakantie adres wel in de gaten gehouden hoor.
Gelukkig dat de pijn wat minder word, dat is een stapje voorwaarts.
Ja die dialyses ....dat zal zeker wennen zijn.
Zit er een kans in dat ze thuis kan dialyseren????
Dat zou een stuk schelen lijkt me zo.
Zou je Moike weer de hartelijk groeten willen doen Chris....en heel veel sterkte jullie allebij.

liefs uut hoksebarge.

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zo mooi hoe gek jullie met elkaar zijn, geweldig. En fijn te horen dat het de beterende kant op gaat.

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Zag net je berichtjes na een week vakantie (zonder internet) en goed te lezen dat ze de operatie goed heeft doorstaan. Ja veel pijn..en dan die vervelende dialyses, maar het kan niet anders. Moest zaterdag ook veel aan haar denken (naast mijn man), tijdens het fietsen van de Deltatoertocht voor het KWF in Zeeland. Had de naam van Mieke ook op het kaartje aan mijn fiets gezet. Beetje als morele steun voor jullie. Heel veel sterkte beiden. En groetjes

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Ze kon zich ook geen betere man wensen dan jou...

Love As Always
Di Mario

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Chris en Mieke,

Jullie leven ligt nu een beetje over hoop, maar over een tijdje komt de orde wel weer terug.
De Dyalyse is wel lastig, maar beheerst je leven niet.
Heel veel sterkte en kracht samen met het verder herstel. oma

donderdag, juni 18, 2009  
Anonymous lenie said...

Carpe Diem Chris ...
je haald de woorden uit mijn mond ..ik verkondig het al járen ..geniet van mekaar ...
das al wat nodig is nu !
liefs Leen

vrijdag, juni 19, 2009  
Anonymous plato said...

Chris, wat een enorm sterke en liefdevolle reactie van jou. Ik neem net zo diep mijn petje voor jou af als ik Mieke sterkte wens. En ik denk: ja, zo is het, ook ik maak me vaak nog druk om onbenulligheden terwijl het belangrijkste is: dat je nog bij elkaar kan zijn. Dat is ZO waar en vaak toch zo ver weg. Jij brengt het in de praktijk en ik probeer daarvan te leren.

Mieke...ook jij bent sterk. Al zoveel aanvallen gepareerd en steeds nog met humor er uitgekomen. Je bent geweldig.

vrijdag, juni 19, 2009  
Anonymous Ank said...

Goed te horen dat de pijn minder wordt! Mieke heeft het maar geweldig getroffen met jou Chris!!!Ze zal je steun hard nodig hebben en samen ergens van genieten kunnen jullie straks nog omdat jullie nu samen vechten!
Doe Mieke de hartelijke groeten van me!
groetjes van Ank

vrijdag, juni 19, 2009  
Anonymous Elmar said...

Fijn dat Mieke nu minder pijn heeft!
Die dialyse zal wel wennen zijn, maar jullie hebben elkaar nog en dat is het belangrijkste!
Groetjes, en wens Mieke maar beterschap van mij, en jou Chris wens ik heel veel kracht toe!
Elmar

vrijdag, juni 19, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Samen zijn jullie sterk. Twee mensen, één team! :-)

zaterdag, juni 20, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Samen staan jullie sterk Chris, al jaaaaaaaren!!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, juni 22, 2009  

Een reactie posten

<< Home