juli 25, 2007

ben er weer


Zo, lieve mensen ik ben er weer.
Waarom was ik weg?
Ik heb een moeilijke en zware week achter me liggen.
Ik heb gisteren een hart onderzoeking gehad en was daar zo intens bang voor.
Bang, dat er weer iets nieuws tevoorschijn zou komen.
Bang voor nog meer ziektes.
Maar.................het is GEWELDIG te mogen horen van de dokter dat mijn hart nog in orde is.
Ik ben er zo dankbaar voor, dat kunnen jullie niet geloven.
Mijn hoofd is nu weer vrij voor de leuke en mooie dingen van het leven
Dus morgen ga ik gewoon verder met dat, waar ik tussendoor mee gestopt was.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ach zottekop , kom hier een knuffel !! Had dat gezegd , niet gaan tobben voor er iets is gevonden , zou je juist ziek van worden !!!!!! Maar snap en begrijp em wel , niet meer doen .....gewoon zeggen , en delen die ellende !!
Wel fijn dat er lekker niets is , geniet er dan ook van , angst is het ergste wat er is !! Morgen wil ik een leuk loggie zien *lol* dus ga maar vast fliepsen ;)))

woensdag, juli 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik kan me voorstellen dat je daar dankbaar voor bent :))
geniet van het moois!

woensdag, juli 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het was een lange week hè Miek, het wachten en bang zijn. We hebben er al heerlijk over gejubeld, maar ook hier nogmaals, dikke knuf, ben zo blij voor jullie.

Liefs
Bianca

woensdag, juli 25, 2007  
Blogger mieke said...

Lenie, normaal gesproken ben ik ook niet zo hoor, ik gooi er altijd uit wat me dwars zit.
Maar als je jarenlang alleen maar negative dingen hoort van de doktoren, loopt het een beetje anders.
Ik kon er nu niet goed over praten maar dat is dus voorbij.

woensdag, juli 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig is er niets aan de hand,
gefeliciteerd meid! Nu heerlijk gaan genieten van alle mooie dingen des levens.

woensdag, juli 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kijken of het NU werkt.....

woensdag, juli 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
He, heb je weer veel spanning gehad. Heel vervelend! Gelukkig heb je goede berichten en geniet dan ook maar lekker van elke nieuwe dag en zet alle negativiteit van je af!
xxx Betty

donderdag, juli 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan me je reaktie voorstellen en begrijpen.
Gisteren kreeg ik naast de lange en strakke steunkousen die ik heb een corset, met de uitsparing voor de stoma, en bij ieder bezoek aan het ziekenhuis denk ik wat zal de volgende stap zijn.
Maar met de ondersteuning van Ria heb ik geleerd niet meer achterom maar vooruit te kijken.
Fijn dat je weer terug bent.
Maar ik ben erg slecht in dichten.

vrijdag, juli 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hee lieve Miekemiek, wat een heerlijke opluchting! Geniet maar van dat gevoel, nu kun je weer in het hier en nu genieten van de dingen die het leven zo bijzonder en fijn maken. Super!

vrijdag, juli 27, 2007  

Een reactie posten

<< Home