juni 22, 2009

Feestdag










28 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek van harte met je verjaardag vandaag en lieve Chris van harte met je lief!

Het filmpje is echt prachtig en heel ontroerend!

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Wenz said...

Wat een prachtige, lieve slideshow! Ik ben helemaal ontroerd - wat mooi zeg.

Heel, heel hartelijk gefeliciteerd Mieke, voor alles wens ik je een jaar waarin gezondheid de boventoon voert. En vol liefde, maar ik heb al wel gezien dat dat wel goed zit. :)

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Begrijp ik hieruit dat ik gebak kan komen halen ;-)

Gefeliciteerd met je verjaardag en je weet vast wel wat ik jou wens voor je verjaardag.

Gezondheid.

Love As Always
Di Mario

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Mieke Van Harte Gefeliciteerd.
Als ik de gelegenheid zou hebben dan kwam ik je een kus op beide wangen brengen.
Chris en jij natuurlijk ook gefeliciteerd.
Maak er beiden een mooie en onvergetelijke dag van.
Onze gedachten zijn dicht bij jullie!

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Wat een ontzettend mooi filmpje!!

Mieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Chris, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mieke.

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ook voor Chris en verdere familie.
Een prachtig filmpje
Liefs en dikke knuffel Marij en kopjes van Joris en Nikki

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous plato said...

Hoi Mieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk wordt het voor jou een jaar waarin je veel kan genieten, samen met Chris en waarin je je beter dan ooit voelt.

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous marjolein said...

Mieke, ik wens je heel veel voorspoed en extra geluk toe.
Dag en het allerbeste
Dikke knuf

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mieke....prachtig fimpje hoor.
Novelle

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous lenie said...

Owwww Mieke ..van harte proficiat ..ik hoop dat je een beetje een fijne dag ervan kan maken in het ziekenhuis , een heel goed nieuw levensjaar gewenst ..
en een dikke pakkerd van Lotje en mij , ja dat Lotje dat met erg getuitte lipjes doet hahahahaha moet je maar voor lief nemen ;)
Okk Chris en verdere familie proficiat , *pling* zit an de thee dus prosst er effe op ..mag toch wel met thee toch ??
;)))))))))))

maandag, juni 22, 2009  
Blogger ArtMus said...

Mieke en Chris, van harte gefelicteerd.
Ik wens jullie nog vele veeeele goede jaren jaren samen toe.
en wat een mooie felicitatie van je manneke!!!!

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous els said...

Hoi hoi alle twee.
Het is vandaag misschien een flut verjaardag, maar we gaan hem over doen he.
Als alles weer een beetje normaal is gaan we gezellig met z'n 6en wat leuks doen.Dat wordt weer 5mensen foto's maken, 1 filmen en Egbert drukt je kar
En weet je als je dit leest ben je lekker weer thuis.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Egbert en Els

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Jennefer said...

Happy Birthday to you........! Lieve Mieke van harte proficiat met je verjaardag! Wij hopen dat je er een beetje van hebt kunnen genieten vandaag! Fijn te lezen dat het ieder dag weer iets beter met je gaat! Kop op en heel veel beterschap.

Liefs Martijn, Jennefer, Bente en Merle

maandag, juni 22, 2009  
Blogger esther said...

gefeliciteerd!!!! knuffel van derk en mij.

en een poot van joost, koppie van de katjes.

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een mooi filmpje met muziek en foto's, echt mooi gemaakt.
Liefs, Jeanine

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Van Harte met je verjaardag Mieke!
Hoop dat je er weer snel bovenop bent!!
Take care!
knuffel van Edith

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Bep said...

Lieve Mieke en Chris van Harte Gefeliciteerd.
Heb met ontroering naar het mooie filmpje gekeken en het daarna nog een keer afgespeeld om de mooie song te beluisteren.
Lieve groetjes Bep.

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Was vanmorgen met een reactie bezig, maar toen kreeg ik een lang telefoontje. Dus vandaar mijn late wens voor jouw verjaardag Mieke. Hoop dat je er nog een beetje een goed gevoel bij hebt gehad. De foto's met de muziek erbij was ontroerend mooi. Alsnog mijn allerbeste wensen voor jou en ook voor Chris en familie. Hou je taai in je nieuwe levensjaar!! Groetjes van Margreet

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Een beetje laat op de dag maar toch net nog op tijd: Lieve Mieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog heeeeeel veel gelukkige jaren samen met Chris!

Dikke kus,
beuzeblaadje

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Elmar said...

Gefeliciteerd Mieke!
Hopelijk is dit het begin van een goed jaar Mieke, waarin je gezondheid je minder in de steek laat!
Hopelijk heb je je goed laten verwennen vandaag Mieke!
groetjes,
Elmar

maandag, juni 22, 2009  
Anonymous Ria said...

En ik ben te laat:((((
Maar mijn gelukwensen kunnen vast nog wel.
Alsnog van Harte gefeliciteerd Mieke en Chris natuurlijk ook.
Is er toch nog een beetje een feestelijke dag van gemaakt in het ziekenhuis???
Als ik de reactie van Els lees, zit er nog heel wat in het vat.
Dat wordt straks genieten.
Ik wens je nog héééél veel fijne jaartjes toe.
Dikke knuf....XXXX
Liefs Ria.

dinsdag, juni 23, 2009  
Anonymous Marielle said...

Van harte gefeliciteerd !!!
Dat moet een byzondere dag geweest zijn ..
En wat een mooi gekozen nummer bij de mooie foto's !
Ik hoop dat de dag heeft mogen bijdragen aan een voorspoedig herstel !!

dinsdag, juni 23, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

Vanharte gefeliciteerd met je geboortedag, dat klink zo mooi in de Duitse taal.
We wensen je nog vele jaren toe en dat al je wensen mogen uitkomen, veel gezondheid en strijdlust. oma

dinsdag, juni 23, 2009  
Anonymous thea said...

Alsnog gefeliciteerd met de Geburtstag en hopenlijk komen er nog vele hierna.

woensdag, juni 24, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Alsnog van Harte Gefeliciteerd Mieke (en Chris). :-)
Ik hoop dat jullie samen een fijne dag hadden.

woensdag, juni 24, 2009  
Anonymous Anoniem said...

POTVERDORIE NIKS ZEGGEN ALS IK AAN DE FOON TOKKEL!!!!!!!!!!!!!!
MAG IK JE ALSNOG VAN HARTE FELICITEREN EN HOPEN DAT JE NOG HEEL LANG BIJ ONS MAG ZIJN???
GLUPENDUUK!!!!IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAAR....
LIEFS VAN LEENTJE

zaterdag, juni 27, 2009  
Anonymous Anneke said...

Ik ben weer te laat, maar alsnog GEFELICITEERD
Gebak is al op, Lenie heeft al met je geproost.
Maar ik proost ook nog even met je hoor, PROOST!!!!!
En wens je nog vele gelukkige jaren toe,
met alle mensen om je heen, die je lief hebt.
Dikke knuffel,
Anneke

maandag, juni 29, 2009  
Blogger amy said...

ik had nog geen tijd gevonden om het filmpje te bekijken
nu deed ik het met tranen in mijn ogen
lieve chris die liefde tussen jullie was en is zo sterk

woensdag, juli 01, 2009  

Een reactie posten

<< Home