juli 02, 2009

Rouwkaart

35 Comments:

Anonymous Petra said...

Gecondoleerd met het verlies van een lief mens, en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd voor de gehele familie

donderdag, juli 02, 2009  
Anonymous plato said...

Dat gedichtje is helaas zo waar, Mieke, we kunnen het niet weten. We zagen alleen jouw moed en levenslust. Met bewondering.

Dit alles is nog te vers om te kunnen bevatten. Het voelt nog alsof het niet waar is.

donderdag, juli 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Een bijzondere vrouw, een geweldig mens....mieke goede reis....

donderdag, juli 02, 2009  
Anonymous marjolein said...

Wat een `mooie` fijne kaart.
De hele dag zitten jullie in mijn gedachten
Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd..

donderdag, juli 02, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Mooie kaart Chris,
het voelt nog zo onwerkelijk.

Love As Always
Di Mario

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous lenie said...

ik huil ......hoor haar nog ....de laatste keer dat ik belde ......
heb net weer een 'dienst' gedraaid op het forum ...en denk aan Mieke ...........
en ik huil ....doet steeds weer pijn een lotgenoot verliezen , en ?Mieke was me inmiddels méér als een lotgenote ...
sla even mijn armen om je heen Chris ..want dit wordt me een gemis ...pfoe ........ sterkte das al wat ik wensen kan op dit ogenblik .

vrijdag, juli 03, 2009  
Blogger amy said...

lieve chris en familie

woorden heb ik niet
om troost te kunnen geven
een geweldige vrouw is uit jullie leven
sterkte met jullie verdriet

een lieve groet

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous eva said...

Ach wat erg,
Van harte gecondoleerd en ik wens je heel heel sterkte in deze moeilijke tijd!

gr eva

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Lisenka said...

Lieve Mieke,

Ik ga je ontzettend missen! Je hebt zo hard gestreden. Ik bewonderde je enorm om je kracht en strijdlust.
Rust zacht..
Lieve Chris, Els en Egbert, heel veel sterkte toegewenst in deze zware tijd.

xxx Lisenka

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

De kaart vele malen opnieuw gelezen.
De werklijkheid van dit verlies wil nog steeds niet tot me doordringen.
Chris, kinderen en Mama Greiner heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.

Jan en Ria

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Annekew said...

Ik lees dit keer op keer,
om het maar te geloven dat ze er niet meer is.
En nog kan ik het niet geloven,
en denk dat dit later is,
dit gemis.

Chris, ik wens jou en de fam heelveel stekte toe en deze moeilijke tijd.
Dikke knuffel,
Anneke

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Chris en familie
Ik zit hier met de rouwkaart en het voelt zo onwerkelijk aan dat ik amper weet wat ik zit te lezen. De waarheid is als een bom op mijn hoofd gevallen en de splinters moet ik even bijeen rapen om het geheel een plek te gaan geven om zo een lieverd nooit meer te horen en te zien. Omdat ze liever geen bloemen wil doen wij een extra donatie aan het Koningin Wilhelmina Fonds, voor hen die het gevecht nog moeten ondergaan en voor hen die het kunnen krijgen. Uit ervaring weet ik dat het geld goed besteed wordt voor goed onderzoek naar deze vijand van de mens. Ik had het geluk om te mogen winnen van deze ziekte, maar zovelen die ik liefhad, hebben verloren van de grote K.
Onze gedachten zijn bij jullie allen die deze zware last in het hart meedragen..
met alle liefde
leny en claudy

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous klaproos said...

voordat de kaart er stond dacht ik, we kunnen nog terug.

nu staat het zwart op wit,

"mieke is overleden"

chris en kinderen, jullie gaan haar vreselijk missen, want ze was een bijzonder mens met 'n hele bijzondere oprechte gave,

ze was een rasoptimist, en ze was eerlijk,
als ze iets las wat niet in haar staatje paste zei ze dat,
en dat heb ik erg kunnen waarderen in haar,
het was géén geveinsde reactie die je van haar kreeg,

het zal een zware tijd worden chris, want hoe doe je dat .. verdergaan in je eentje,
er is wel een weg, maar die weg is lang..
ik wil graag je hand vasthouden en een stukje meelopen, tot je het zelf kunt.

mijn oprechte medeleven..

xxx

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Chris said...

Ik vindt het een heel goed idee in plaats van de bloemen een donatie voor het Koningin Wilhelmina Fonds te geven Leny en Claudy.En ik denk dat Mieke er ook eens mee zou zijn geweest.

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke,
Je bent een bijzonder mens! Er zijn al zoveel mooie dingen geschreven, ik kan er niks meer aan toevoegen.
Lieve Mieke een heel goede reis, rust zacht!

Wat zal dit zwaar zijn voor alle dierbaren om je heen! Ik wens hen dan ook heel veel sterkte met dit grote verdriet!

Liefs Natasja

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Marion said...

Mieke,
Na je zware gevecht ben je er ineens niet meer.
Chris gecondoleerd en veel kracht, liefde en sterkte gewenst met dit grote verlies. Ook voor de kinderen..

Geen woorden, maar wel een verdrietig afscheid van een zeer bijzondere vrouw.

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd ...

Dikke knuffel !
xXx

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

In de korte tijd dat ik je kende Mieke had ik toch iets speciaals met jouw opgebouwd. En nu ben je er niet meer. Ik kan of wil dit niet geloven. Ik mis je verschrikkelijk, maar wat moet dat dan voor Chris en de familie zijn.Mieke je hebt zo gevochten om te blijven en je hebt verloren en wij met jou. Anne.

zaterdag, juli 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke,
Ik heb altijd erg veel bewondering voor je gehad.
Je vechtlust je wil om door te gaan, helaas moest je de strijd nu opgeven.
Goede reis Mieke ik mis je nu al.
Chris en familie ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Marij

zaterdag, juli 04, 2009  
Anonymous Cyber Oma said...

Mieke wat zal jij gemist worden,maar waar jij komt is geen pijn, en ik wens Cris de kinderen en de kleinkinderen heel veel sterkte, om dit verlies te verwerken.

Cyber Oma

zaterdag, juli 04, 2009  
Anonymous Betty said...

Ik ben sprakeloos, ik zal haar zo missen. Lieve Chris en kinderen gecondoleerd....
liefs Betty

zaterdag, juli 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Gecondoleerd met het verlies.

Liefs Ann

zondag, juli 05, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Lieve Chris, na de rust en tevredenheid gezien te hebben die Mieke nu uitstraalt kan ik er "vrede" mee hebben al zal ik haar vreselijk missen. Ze "zei" me: "het is goed geweest" en ik gun haar de rust en tevredenheid die ze nu beslist heeft. In dát geloof kan ik het nu een plaatsje geven.......Maar.................
dat neemt, bovenal voor jou, het gemis niet weg!

Heel veel sterkte,
heel veel liefs,
beuzeblaadje

zondag, juli 05, 2009  
Anonymous Daisy said...

Ik was hier enkele weken geleden voor de laatste keer... vreselijk om dit te moeten lezen!
Mieke was een moedige vrouw, velen kunnen van haar leren! Helaas heeft ze de strijd verloren...
Heel veel sterkte!!

zondag, juli 05, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Via Els met jullie meegeleeft, wat een verlies, Chris en kinderen, al- le liefde, warmte, en srekte gewenst, gecondoleerd...
Jolie.

zondag, juli 05, 2009  
Anonymous Wilma said...

Woorden schieten tekort.

In gedachten bij je en denk aan je lieve Chris,

Sterkte!

Liefs:Wilma.

maandag, juli 06, 2009  
Anonymous Muzzzzzzzzz said...

ik om elke dag een paar keer kijken.......het wil er nog niet "in "dat het echt zo is.
en toch...hier staat het het......

maandag, juli 06, 2009  
Anonymous Ank said...

Vandaag in het bijzonder veel sterkte, het zal niet meevallen maar tegelijkertijd zul je veel steun van alle mensen ontvangen die er bij zijn. Daarna moet je alleen verder en ik hoop dat je met de levendige herinneringen aan je moedige opgewekte Mieke als steun, daar een weg in zult vinden!

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous plato said...

Op deze dag, op dit uur, in deze minuten waarop er definitief afscheid wordt genomen tijdens de plechtigheid die over iets meer dan een uur begint, denk ik aan jou Mieke en aan jou Chris.

Afscheid is moeilijk. Maar de liefde die er tussen jullie was, kan nooit worden verbroken. Die blijft over alle grenzen heen.

Mieke, rust zacht.

dinsdag, juli 07, 2009  
Blogger Billy said...

heel veel sterkte aan iedereen die haar genegen was!

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous CorryR said...

Chris en familie,
In gedachten vandaag bij jullie. Heel veel sterkte, vandaag en in de toekomst, nu jullie verder moeten zonder Mieke. Een zware klus om die lege plaats te accepteren en een plek te geven.
Moge God jullie daarbij nabij zijn.

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous Jennefer said...

Lieve Chris, Alex, Erna en mama Greiner,

Wat een waardig afscheid vandaag van jullie lieve Mieke en wat hebben jullie veel lieve woorden gesproken! Ze kan trots op jullie zijn!!

Het was fijn erbij te zijn!

Veel sterkte de komende tijd.

Hartelijke groet,

Jennefer

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

De hele dag aan Mieke gedacht en aan haar familie. Moge alle nabestaanden kracht en moed vinden om door te gaan in de komende tijd. Anne

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Chris, kinderen en Mama Greiner we hebben het als een bijzonder voorrecht ervaren om vandaag bij het afscheid van Mieke aanwezig te mogen en te kunnen aanwezig zijn.

Het was een plechtig en waardig afscheid.

We wensen jullie heel veel sterkte toe in de tijd die komen gaat.

Chris: Je hebt ons, met je woorden en de uitdrukking op je gelaat, vandaag laten zien waar echte liefde toe in staat is.

Alex: Je hebt de liefde voor je moeder op een prachtige manier aan ons weten weer te geven.

Jan en Ria

dinsdag, juli 07, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag. En nog. Heel veel sterkte de komende tijd.
Veel liefs.

dinsdag, juli 07, 2009  

Een reactie posten

<< Home