juni 28, 2009

HALLO ALLEMAAL

Halloooooooooooooo
lieve mensen, ik ben weer aanwezend.
hoeraaaaaaaaaaaaaaaa,
ik leef nog.

Ik ben zo blij en zo dankbaar ,
zoveel lieve mensen om me heen te hebben.
Of ze honderden kilometers ver weg zijn,
of heel dicht bij me,
ik heb het gevoeld dat jullie in gedachten bij me waren
en ook voor me hebben gebeden.
Ik voelde me gedragen en beschermd.


Maar het meeste vertrouwde in de laatste 3 weken was Chris.
Natuurlijk weet ik al jaren lang dat ik van hem hou.
Natuurlijk weet ik ook al jaren dat Chris van mij houd.
Maar..................dat liefde zo diep kan gaan,
dat je pijn en vertwijfeling, doodsangst en vrees,
aan de kant kunt zetten, om de man waar je van houd,
niet te veel zorgen te bereiden,
is me nieuw.
Natuurlijk probeer ik me altijd sterker te doen voorkomen als ik ben,
Maar de afgelopen 3 weken is mij een heleboel bewust geworden.


Dinsdag maak ik weer een blogje,
Morgen niet, want dan moet ik aan de dialyse.
Dus tot dinsdag




29 Comments:

Blogger Chris said...

Ha Mieke! Ben blij dat je weer aan boord bent. Ook al gaat het langzaam. Maakt niet uit. Het is mooi en goed te weten dat jij naast mij staat. We pakken de draad weer op en vechten en genieten van dat wat nog komt.

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge Mieke wat is het fijn weer iets van je te lezen.....rustig aan doen hoor!!Ik wens jullie een fijne zondag samen groetjes Novelle

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke ik ben zo blij, ook voor Cris.Hopelijk zet het herstel goed door. Groetjes Anne.

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk weer een blogje van jou Miek.
Je word gemist!
En die band tussen jou en Chris is zo mooi om te zien, kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

Dikke knuf!

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

YES meid je bent er weer!
Dan kan ik je ook rustig bellen, was nog steeds bang dat je te ziek was en wil je dan niet lastig vallen! Maar als jij weer achter de pc kunt dan kun je ook wel even naar mij luisteren : -))

Als het effen kan hoor je vandaag nog van me!

Dikke smakked,
beuzeblaadje

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hoera, welkom thuis
egbert en els

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zo appeltje blij dat je vingers weer even in beweging komen, werd wel even tijd. En wat Chris aangaat, lieverd ik heb je al gezegd dat deze man zijn goud in gewicht waard is ( moet je hem niet gelijk té veel vetmesten natuurlijk) Jullie zijn er altijd voor elkaar geweest en zullen dit blijven tot de laatste stap.
Liefs van die tokkeldoos die je mooi te pakken had, glupenduuk!!!!
liefs van leentje

zondag, juni 28, 2009  
Blogger Els said...

Of heb je je laptop eindelijk daar

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Wat fijn om weer van je te horen.
Met de liefde en goede zorgen van Chris ga je vast snel weer opknappen al heb je nog een moeilijke weg te gaan.
Jullie liefde voor elkaar gaat hier zeker bij helpen.
Ik bewonder jullie vechtlust ondanks pijn
kracht je hele zijn
de riemen die je hebt werken niet altijd mee
maar jij gaat altijd door en geeft jezelf voor twee.
Ik denk aan jullie
Liefs en knuffels Marij

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Ja, zoiets noem je nou een goed bericht.
Een bericht wat je het gevoel geeft even een vreugdedansje te willen maken.
We nemen contact met je op!

zondag, juni 28, 2009  
Blogger ArtMus said...

HallllloooooooooH MIEKE!!!!!!
meid....daar ben je dan weer.
Wat een verrassing zeg.
Vertel eens hoe voel je je?????
Ben je nog zteeds zo beroerd na de dialyse????, ik hoop zo dat dat overgaat.
Wat heerlijk dat je weer terug bent meid.
Dat proces van bewustwording herken ik, ja meid.....je blijft altijd maar leren , elke dag weer.

geeft je vent een knuffel!

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Marielle said...

Ja !!!
Ze is er weer !!!
Wat enorm goed om te lezen !
Hoe gaan de dialyses nu ?
Ik hoop dat dat ook weer een stukje beter gaat !
Een mooie stijgende lijn...
...daar is niks mis mee !

3 heftige weken, ik hoop dat ze in no-time zullen vervagen door al het moois dat jullie zo gegund is !

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Tov... ik ben blij dat jij weer een logje persoonlijk plaatst. Niet dat die logjes van Chris niet te pruimen waren hoor. Nee. Ik en ik denk vele met mij hebben de heel veel waardering voor Chris gekregen. Nu snel weer aansterken.

Love As always
Di Mario

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Wenz said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lieve Mieke, kracht van een mens, wat ongelofelijk heerlijk om je weer te lezen. Jullie liefde voor elkaar is zo hartverwarmend, jullie zijn bijzondere mensen. Voor nu: woehoew, ook hier heb je je doorheen geslagen, je lijkt wel onverwoestbaar Mieke. De kracht van liefde.

Doe rustig aan, succes met de dialyse, ik hoop dat je lijf een beetje meewerkt, dikke knuffel en alle liefs en beterschap voor jou.

zondag, juni 28, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Wow, je bent er!!! Heel fijn om een blog van jouzelf te lezen! Sterkte morgen met de dialyse, ik hoop van harte dat het wat beter gaat met het verdragen ervan.
Veel liefs.

maandag, juni 29, 2009  
Blogger Vedat said...

Leuk, dat je weer aanwezend bent, Mieke. Het is toch altijd spannend, zo'n zware operatie.

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous ~~Seraka~~ said...

Heerlijk weer iets van jouzelf te horen
Sterkte met de dialyse vandaag

maandag, juni 29, 2009  
Blogger Yvette said...

mooi dat deze toch wel ellende zo veel moois heeft gegeven!
Fijn dat je er weer bent.

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous Wilma said...

Welkom thuis!!

Liefs:Wilma.

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Wat goed dat je er weer bent! En een mooie ontroerende tekst heb je geschreven. Hoop dat je de draad, samen met Chris, weer een beetje op kunt pakken. Kijk uit naar je blogje van morgen. Heel veel groetjes aan jullie beiden!

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous plato said...

Tjonge Mieke, wat geweldig dat jij hier weer aanwezig bent. Hoe sterk kan een mens wel niet zijn. Jij demonstreert dat elke dag. En Chris is inderdaad een kanjer. Het is zo mooi om van echte liefde getuige te zijn. Dat is echt het leven zoals het bedoeld is.

Welkom terug en veel sterkte/ succes met de dialyse.

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous thea said...

Hoera!!!!!!!!!!!!!!
Wat geweldig is dit, fijn om weer iets van je te horen en dat je er weer bent.

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat is nog eens een goede thuiskomer van de camping.
Geweldig meid weer een logje van jou.
Verdraag je de dialyse nu beter?. Goh Mieke ben zo blij dat je er weer bent en dat jij en Chris 2 mensen van goud zijn dat kwam in je blogs vaak naar voren. Rustig aan hoor, geld ook voor Chris.
Samen sta je sterk als je voor elkaar vecht en van elkaar houd.
Weet niet of je al zin hebt om te lachen dan kun je dat als je het volgende leest. Had op het kaartje naar jou 6 cent te weinig geplakt. Kreeg het bericht dat ze toch zo aardig waren geweest om hem te verzenden, maar of ik wel even 1,76 euro wilde betalen. Wat een mop hè dat voor zes cent een giller.
Hartelijke groeten ook voor Chris en sterkte met de dialyse vandaag.
Bep

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous Ank said...

Geweldig dat je weer aan het loggen bent. Ben je inmiddels weer thuis of lig je nog steeds in het ziekenhuis?
Ik hoop dat de dialyse je inmiddels wat beter afgaat!

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous klaproos said...

dag mieke,

fijn dat je er weer bent,
en dat je er weer klaar voor bent om te knokken,
je weet ik knojk mee, tot het bitteree eind,
we hebben allemaal een strijd te leveren en ik hoop dat we samen alles aankunnen

xxx

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous marion said...

Wat heerlijk om dit te lezen meis.. Welkom terug en wat ontzettend fijn dat je er weer bent.. Dikke kus

maandag, juni 29, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Ik lees dit log voor de zoveelste keer, ik kan het nog steeds niet begrijpen dat je er nu niet meer bent.

vrijdag, juli 03, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Ik ben hier weer even, heb alle toespraken, het gedicht en je prachtige lijfspreuk gelezen. Zo mooi geschreven, zo mooi verwoord. Maar het zou veel mooier zijn als je hier nog gewoon was, als de behandelingen waren aangeslagen. Als, als, als. Ik hoop dat daar waar je nu bent je alle liefde die door en in de teksten van je familie stroomt kunt horen en voelen. Ik vind het jammer dat ik je nooit heb ontmoet. Heel jammer. Ik ga niet zeggen rust in vrede, ik hoop dat je ergens bent waar je kunt feesten zonder pijn en zonder ziek te moeten zijn. Ergens waar het goed is.
Dag Mieke!

vrijdag, juli 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is nog steeds zo onwerkelijk, dit logje van haar, nog maar zo kort geleden eigenlijk.
Kan nog niet bevatten dat je er niet meer bent lieve Miek.

vrijdag, augustus 07, 2009  

Een reactie posten

<< Home