juli 04, 2006

Taal

De Nederlandse taal is erg moeilijk voor buitenlanders, maar ook voor de Nederlanders.
Het gebeurt nog heel vaak dat ik fouten maak.
Er zijn veel woorden daar weet ik niet of ze met d of met t geschreven worden, dus zet ik meestal een d.
Ook de Duitse taal is niet gemakkelijk.
Daar maak ik heel veel fouten maar heb dan altijd het smoesje, "ik ben buitenlander."!!!!
Engels lukt al helemaal niet, dat kan ik een beetje lezen maar meer ook niet.
En Frans snap ik helemaal niet.
Maar wat heel belangrijk is, de meeste mensen begrijpen wat ik bedoel en schrijf en dat is de hoofdzaak.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoe bedoel je?
Joop

dinsdag, juli 04, 2006  
Anonymous Anoniem said...

hihi,zouden ze het erg vinden als ik deze tekst op mijn werk hang?els

woensdag, juli 26, 2006  

Een reactie posten

<< Home