mei 14, 2006

Het vreet feest

Eindelijk was het dan zover. Els, Egbert, Chris en ik zijn wezen eten. Dat hadden we vorig jaar afgesproken omdat ik niet naar de verjaardag kon van Els (50) zouden we met z'n vieren uit eten gaan. Wij betalen voor hun en zij betalen voor ons.
Toen we bij Els en Egbert aankwamen hebben we eerst koffie gedronken en een gebakje gegeten. Mmmmmmm lekker.

Om half vijf hadden we de plaatsen gereserveerd. Waarom zo vroeg? Nou wij moesten ook nog weer terug naar huis. En anders werd het zo laat. We zijn wezen wokken bij Ling. Het was een bufet, waar je zoveel eten kon als je maar wou. Ik geloof dat ons dat is gelukt. Dit is het voorgerecht wat Chris zich uitgezocht heeft. Mmmmmm lekker.
En dit is mijn bord met het voorgerecht. Mmmmmmmm lekker.
De hoofdmaaltijd was aan de beurt. Dat betekend niet dat we nog honger hadden hoor. Dit is Chris zijn hoofdmaaltijd. Mmmmmm lekker.
Maar er was zoveel lekkers te krijgen, jammer om niet nog een tweede bord met eten te halen. En mijn hoofdmaaltijd Mmmmmmm lekker.
Na de hoofdmaaltijd, hebben we eerst een kleine pause gemaakt. Eigenlijk waren we al vol, maar we hadden nog lang niet alles geprobeerd. Dus nog een derde bord vol. Dit is mijn bord. Mmmmmmm lekker.
Toen die eindelijk leeg was, ging het ons echt niet goed. Tjonge jonge wat een vreten. Maar oooh wat mmmmmmm lekker. Chris zijn bord.
Het restaurant waar we gezeten en gevreten hebben.Wok bij Ling in Emmen. Aan te bevelen voor iedereen.
De derde gang was op en we waren alle vier zo beroerd als het maar kan. Maaaaar, we hadden nog geen toetje gegeten. Oh oh, dat moest dus ook nog. En dat hebben we ook. Ik denk dat het kwam omdat we allemaal zo vol waren, dat niemand meer aan een foto gedacht heeft. Maar ook het ijs was mmmmmmm lekker.

De groepsfoto heeft de baas van het restaurant voor ons gemaakt. Meneer Ling bedankt. Het heeft ons zo goed bevallen dat we afgesproken hebben dat we volgend jaar weer gaan eten. Maar eerst moet dit eten worden verwerkt. Het was heel gezellig en mmmmmmmm lekker.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hallo zeg dat ziet er allemaal lekker uit nel

zondag, mei 14, 2006  
Anonymous Anoniem said...

wij hebben niet gevreten, maar hebben ons gewoon vol gegeten. egbert

donderdag, mei 25, 2006  

Een reactie posten

<< Home