juli 30, 2009

Danke

Chris

23 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zucht....
Lieve Miek , ik mis je....

donderdag, juli 30, 2009  
Anonymous lenie said...

als er één is waar ik vaak aan zal denken is het mijn lotgenootje wel , mijn voorbeeld !
meis ..mis je ...ook achter dat scherm , hadden we het net voor mekaar ...konden we bellen ..en zien ...je laptoppie !
eindelijk op skype ...mis je !

donderdag, juli 30, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Iedere dag kijk ik even bij Mieke en hoop op een wonder. Maar nu is het definitief niks geen wonder wel een mooie pakkende dankbetuiging. Sterkte Chris en liefs Anne

donderdag, juli 30, 2009  
Blogger Di Mario said...

Zucht.. dit doet nog steeds pijn. Ik zit terug te denken aan al je logs, je vrolijkeheid en je doorzettingsvermogen. Je blijft een kanjer. Bedankt.

Love As Always
Di Mario

donderdag, juli 30, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Ondanks je niet meer aanwezig zijn voel ik de warmte die je altijd wist uit te stralen.
Ik ben je daar erg dankbaar voor.
Jan

vrijdag, juli 31, 2009  
Blogger ArtMus said...

Ik kreeg gisteren het kaartje.
en nog kan ik het me niet indenken...............

vrijdag, juli 31, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Lieve Mieke, nog steeds houd ik het niet droog als ik op jouw site kijk.......ik mis je!

Wat zul je daarboven trots zijn op Chris.... Een mooie dankbetuiging heeft hij hier geplaatst, ik had hem ook al op zijn eigen log gezien!

Meis had je daarboven maar een lijntje zodat we zo nu en dan nog even konden bellen....

Liefs,
beuzeblaadje

vrijdag, juli 31, 2009  
Blogger Erna en Alex said...

Er Zullen altijd momenten zijn waar ik je ga missen,
Er zullen altijd worden zijn die ik je wou zeggen
en er zal altijd een gevoel zijn....
ik hou van je...

xxx alex

zaterdag, augustus 01, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Met een brok in mijn keel heb ik deze stukjes gelezen. Wat zullen jullie haar missen!

zondag, augustus 02, 2009  
Anonymous Min said...

Ook ik heb met een brok in mijn keel deze stukjes gelezen. Wens jullie heel veel sterkte!

dinsdag, augustus 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben weer even hier Mieke ik mis je. Liefs voor Chris. Anne

dinsdag, augustus 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat zullen jouw dierbaren je ontzettend missen Mieke, als zelfs ik, iemand die je niet zó lang en zó intens heeft gekend toch steeds als een magneet naar je site toegetrokken wordt....

Je bent, je was en zult voor een ieder een vrouw zijn om niet te vergeten.

Veel sterkte aan al je dierbaren....
Liefs & Knuffel
Edith

donderdag, augustus 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Weer even kijken Mieke, het is zoals Edith zegt ook ik kende je alleen van kattekrabbels en als ik iets terug lees en de datum zie dan denk ik toen leefde Mieke nog.Slaap zacht Mieke voor mij is het nu ook bedtijd.

vrijdag, augustus 07, 2009  
Anonymous Betty said...

Lieve Chris en kinderen
Wat een lieve dankbetuiging. Het is nog steeds zo gek dat Mieke er niet meer is. Ik mis haar altijd zo positieve reacties. Daarom was ik ook zo blijverrast met je reactie Chris op mijn weblog. Lief van je. Ik hoop dat het een beetje met jullie gaat want alles wat jullie nu beleven is zonder lieve Mieke en dat is vaak zo hard en moeilijk.... Doei doei.
Veel liefs voor allen en wie weet tot logs Chris.
Liefs Betty

dinsdag, augustus 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Met een glimlach kijk je van boven
hier naar benee. Je krijgt mee hoeveel de mensen van je hielden en nog steeds houden.
Zou nu best een humor log van je kunnen gebruiken.
Mis je Bep.

donderdag, augustus 13, 2009  
Anonymous Elmar said...

Met tranen in de ogen heb ik de laatste stukjes gelezen!
Chris ik wens jou en natuurlijk jullie zoons, de broer en zus van Mieke en de rst van de familie erg veel sterkte!
Mieke was een schat en ik zal haar logjes missen!
groetjes,
Elmar

zondag, augustus 16, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Even gedag zeggen Mieke. Anne

zaterdag, augustus 29, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miekemiek, nog steeds wandel ik regelmatig langs je blog....op zoek naar jou...ik denk vaak aan je...kus van hier beneden naar boven naar jou.

woensdag, september 23, 2009  
Anonymous Anoniem said...

geregeld ga je nog door mijn gedachten Mieke.
Novelle

woensdag, september 30, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik kom weer even bij je langs Mieke. Wil je goed op Chris letten?Ik vergeet jullie allebij niet. Groetjes Anne.

dinsdag, oktober 13, 2009  
Anonymous Anoniem said...

het was een vrouw met een hart van goud.Ze zal het leven met pijn maar met toch veel liefde en vriendschap doorstaan hebben.het is zo erg voor jullie allemaal die haar goed gekent hebben en daarvoor veel sterkte voor de mensen die zo een goede band met haar hadden en ik weet zeker dat ze het haar man zeer dankbaar was voor al de goede zorgen en die vele liefde door heen de jaren.

Veel sterkte...

donderdag, oktober 15, 2009  
Anonymous Anoniem said...

vele vele sterkte

xxx

donderdag, oktober 15, 2009  
Anonymous klaproos said...

dag mieke,

je naam noemen we nog vaak in weblogland,
de gedachte aan jou, als het even niet zo goed gaat , helpt veel mensen er weer bovenop,
ook mij,
je positieve instelling heeft zijn sporen nagelaten, je zit vast op de eerste rij te lachen en denkt,
"dat wist ik toch"
xxx

vrijdag, oktober 16, 2009  

Een reactie posten

<< Home